יום חמישי, 31 בינואר 2013

מעצבים לך את הבית באמצעות וילונות

בשעה טובה ומוצלחת, נכנסתם לדירה החדשה. אפילו רהיטים כבר רכשתם. עכשיו יש רק לתכנן את "הפינישים" האחרונים שיהפכו את הבית למעוצב ויוקרתי בצורה קצת יותר יפה, חמה ומפנקת. תרצו כמובן שכאשר תתעוררו בבוקר תרגישו "בבית", בעיצוב בדיוק כמו שאתם אוהבים. אפשר לעשות זאת באמצעות פריטים נוספים שמוסיפים לאווירה, למשל שטיח, נברשת, טפט יפה, מדבקות קיר או כמובן וילונות.
אז מה צריך לדעת לפני שרוכשים וילונות חדשים לבית? ישנם מספר שיקולים לרכישת וילונות, כגון התקציב המוגדר שיש לנו בכיס, סוג הבד שאנו זקוקים לו למטרה שלנו (החשכת הבית, האפלה והצלת החדרים, שמירה על אינטימיות וכו'), מידות הוילון שצריכות להתאים לקיר עליו הוא ייתלה, המסר או הרוח העיצובית שמביא איתו הוילון, וכיוצא באלו. בכל רכישת וילון יש לבדוק את הקניה מול כל השיקולים השונים ואז לבחור את המתאים לנו ביותר.
לאחר ששילבנו את הוילונות החדשים בדירה, הגיעה הזמן להשלים את עיצוב החדר עם רהיטים תואמים שיעמדו בתאום עם אופי הוילון מבחינת צבעו, הבד ובאופן כללי עיצובו. נוכל למשל ליד וילון צבעוני לשים רהיט צבעוני תואם, או שמתחת לוילונות קטיפה או תחרה עדינים לשים שטיח דק ומיוחד. אופי החדר, חשוב לזכור, נמדד במכלול של כל הפריטים גם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה