יום שישי, 25 בינואר 2013

מדבקות קיר צבעוניות ומעוצבות לסלון ולחדרי הבית

מדבקות קיר קיבלו תאוצה בשנים האחרונות והפכו לפופולריים מאוד, לאחר שהתגלה כי השימוש בהם הוא פשוט ולא יקר, כדי לשנות את עיצוב הבית או המשרד. קיים מבחר רחב של חנויות באינטרנט, המציעות מגוון גדול מאוד של מדבקות מודרניות לכל חדרי הבית.
אפשר לעצב את חדר הילדים עם מדבקות קיר צבעוניות, על פי טעמכם או טעמו של הילד ולהוסיף אף את שמות הילדים, אפשרות המעניקה תחושה של ייחוד במגוון אינסופי של צבעים וצורות. בחדר התינוקות שלכם אפשר ליצור פנטסיה של צבעים ודמויות, המתאימות לגיל הרך, כגון: גן של פרחים או מדבקה של קשת ועננים, פרפרים וצמחים ירוקים. בחדר ההורים, תוכלו להעניק לעצמכם מקום של רוגע ושלווה, עם מדבקת קיר בצבע אחד או יותר, עם תמונת קיר מעוצבת של חוף ים ושחפים, פרחים ענקיים בצבעי תשוקה עזים, לצד קירות לבנים. אפשר ליצור משפטים הקשורים לאהבה ותשוקה, ציטוטים משירי אהבה ועוד.
גם במטבח או בפינת האוכל אפשר להדביק תמונות מעולם המזון ומשפטים, כגון: "אין כמו הקפה של הבוקר", "פינת האוכל של משפחת..." ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם. אי אפשר לשכוח את הסלון, שבו מתאספת בד"כ המשפחה והוא מקום לאירוח. גם אם יש לכם סלון מאוד אלגנטי והריהוט בו יוקרתי, עדיין תוכלו למצוא תמונות מעוצבות, אשר יתאימו לאווירה המיוחדת שיצרתם בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה