יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

מדבקות קיר וסטיקרים - איך מתחילים?

בטח ראיתם לא מעט פעמים בבתי עסק כמו חנויות או בתי מלון, שמעצב הפנים החליט ללכת על שילוב של מדבקות קיר שונות כמו סטיקרים או בורדרים בחללים השונים על מנת להפיח בהם רוח חיים ולהעניק להם אווירה ייחודית ובלתי נשכחת. בדומה לטפטים, גם סטיקרים קיימים כיום במגוון רחב של דוגמאות וצבעים, והם מתאימים לכל קיר בבית או במשרד. ניתן כמובן להשתמש במדבקות גם לעיצוב הבית או לחדר מסויים בתוכו שדורש שדרוג. אז איך עושים זאת?
לפני שמגיעים לשלב של הדבקת סטיקרים כדאי ראשית לחשוב ולהשקיע זמן בבחירת מדבקות קיר או בורדרים שיתאימו לחדר שבו רוצים להדביקם. חישבו על ההתאמה לגודל החלל ולצבעים הקיימים בו, ובדקו האם הקיר או המשטח עליו אתם רוצים להדביק את הסטיקר, הוא משטח חלק שלא יפגע במדבקה. מדבקות קיר וגם בורדרים ניתן להדביק באופן עצמאי בלא עזרתו של בעל מקצוע בתחום או שיפוצניק.
אם שאלתם את עצמכם מהו המקום הטוב והממולץ ביות לקניית מדבקות קיר, התשובה לכך היא שאין מקום אחד מסוים. כיום ניתן לרכוש מדבקות קיר וטפטים לא רק בחנויות הטפטים הרגילות או ברשתות לבניין ועיצוב הבית, אלא גם בחנויות מקוונות, כלומר אתרי אינטרנט העוסקים במכירת טפטים ומציעים מגוון רחב של מדבקות קיר, סטיקרים, בורדרים ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה