יום שני, 13 בדצמבר 2010

איך לבחור מדבקות קיר?

החלטתם לעצב את הבית מחדש באמצעות טפטים ומדבקות קיר? החלטה נבונה שתחסוך לכם כסף ועבודה. ייתכן שכבר ניגשתם אל חנות מדבקות קיר או שחיפשתם כבר ברשת היכן ניתן להשיג סטיקרים איכותיים התואמים את טעמכם, אולם כיצד בוחרים את מדבקות הקיר שיהלמו בצורה אופטימלית את חדרי הבית שלכם? אתם הרי רוצים עיצוב אופנתי ומודרני, ושהבית ייראה כמו מקטלוג עיצוב פנים, נכון?
אין בעיה. בדיקה של כמה פרטים והתייחסות לכמה עצות פשוטות תניב תוצאות יפות גם אצלכם. ראשית, לא צריך למלא את כל קירות הבית בטפטים, מדבקות קיר ובורדרים. אם תשאירו חלק מן הקירות ערומים, זה רק יבליט יותר את המדבקות שכן הדבקתם, והאפקט היחסי שלהן יהיה גדול יותר. בנוסף, עיצוב מינימליסטי הוא מאוד אופנתי. לא צריך להעמיס טפטים על קירות שלמים. בחרו בורדר אחד והסתפקו בו, או הדביקו סטיקר אחד בעיצוב מאופק על מנת לתפוס מקום על קיר לבן לגמרי. מעבר לזה יכול להיות יותר מידי.
כאשר אתם בוחרים סטיקרים או בורדרים, קחו בחשבון את העיצוב הקיים בבית ואת התאורה הקיימת, בעיקר בסלון. אם יש לכם ספוטים, ודאו שהם מכוונים כך שלא ייצרו סינוור או ברק שיפריע להביט במדבקות הקיר שלכם. מצד שני, אל תשכחו שצריך תאורה ראויה על מנת להדגיש את האלמנטים העיצוביים שבחרתם. בנוסף, התייחסו גם לעיצוב הרהיטים, הווילונות והשטיחים, ושימו את ליבכם גם אל תמונות התלויות על הקיר. לא מומלץ להדביק מדבקות קיר בסמוך לתמונה אם אין ביניהן התאמה. שילוב גרוע עלול להזיק למראה הבית במקום לשפר אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה