יום שני, 20 בדצמבר 2010

טפטים מודרניים - טפט זה לא רק דוגמה

אם חשבתם שטפטים הם אותם ציפויי קיר משעמים שמדביקים על הקירות כדי שהם לא יהיו סתם לבנים, אז כנראה שמזמן לא ביקרתם בחנות טפטים מודרניים. האופנה היום היא מאוד מגוונת וקיים מבחר עצום של אפשרויות לבחירת מדברות קיר. בעוד טפט מדביקים על קיר שלם בד"כ, ישנם גם מדבקות קיר, סטיקרים ובורדרים, שהם פרטים קטנים יותר שניתן לקנות לפי יחידה או לפי מידת האורך הרצויה ולהדביק על אזור קטן בלבד.
טפטים מכילים בדרך כלל דוגמה אחת החוזרת על עצמה לכל אורך הקיר. לעומת זאת, ישנן גם תמונות טפט, שהן למעשה תמונות גדולות מאוד ומרשימות שמדביקים על הקיר, והן יוצרות אווירה ייחודית לכל חדר. דמיינו שאתם נכנסים לחדר העבודה שלכם כאשר תמונה ענקית של מגדל אייפל מופיעה בגודל קיר שלם! איזו חוויה לפתוח כך את הבוקר בכל יום של עבודה מהבית.
מדבקות קיר הן פריטים קטנים יותר שניתנים להדבקה עצמית. המדבקות מתאימות מאוד לסלון, לחדרי השינה ולמטבח. בסלון ובחללים הגדולים של הבית ניתן ואף מומלץ לשלב מדברות קיר יחד עם טפטים לחדרי מגורים. השילוב ביניהם הוא מוצלח כיוון שאין צורך להעמיס על כל הקירות טפטים, אלא רק על חלק של הקיר, ובנוגע לשאר החלל - שם אפשר להדביק סטיקרים שונים כאלמנט עיצובי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה