יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

מדבקות קיר כאלמנט עיצוב פנים

מכירים את התחושה שעיצוב הבית כבר נמאס ומשעמם ובא לכם לחדש או לעדכן את הבית מבחינת עיצוב פנים? האופנה כל הזמן משתנה ואנחנו רוצים שגם הבית שלנו ייראה כאילו הוא יצא מקטלוג. אז מסתבר שלא צריך להשקיע הרבה מאמץ כדי לעשות שינוי עיצובי משמעותי, וזה אפילו לא חייב לעלות כסף רב. חנויות רבות מציעות מדבקות קיר, בורדרים או אפילו טפטים להדבקה עצמית, שניתן לבחור בטקסטורות או דוגמאות שונות ולשחק איתם בעיצוב החדרים והחללים השונים בבית.
היתרון של מדבקות קיר על פני טפטים, הוא שהמדבקות תופסות רק חלק מהקיר ולא נפרשות על כולו. דבר זה הופך אותן לאלמנט קטן שלא משנה את פני החלל לגמרי. יש שיראו בכך חיסרון, אולם ניתן לראות זאת כיתרון: אם אתם מרוצים באופן כללי מהעיצוב הקיים, אולם בא לכם לרענן עם פרט חדש, תוכלו לבחור מתוך היצע רחב של מדבקות קיר שקיימות בחנויות הטפטים, ולמצוא לו את המקום המתאים בבית.
את מדבקות הקיר ואת הבורדרים ניתן להדביק לא רק על קירות אלא גם על משטחים אחרים כמו עץ, מראה או זכוכית, ובלבד שיהיה זה משטח חלק ונקי. ניתן לשלב ברחבי הבית טפטים בחלק מן החדרים ומדבקות או בורדרים בחלקים אחרים. בורדרים מתאימים מאוד לחדרי ילדים או חדרי שינה, בעוד מדבקות קיר וטפטים יכולים להוסיף חן לחללים המשותפים כמו סלון או מטבח. בחרו במדבקות איכותיות מחנות אמינה שבה תקבלו גם ייעוץ כיצד להדביק אותן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה