יום שבת, 20 בנובמבר 2010

איך להשתמש במדבקות קיר לעיצוב הבית?

אם אתם רוצים לשנות את העיצוב בתוך הבית, בחדרים השונים ובסלון, ישנן דרכים שונות לעשות זאת, כמו ריהוט חדש, וילונות, צביעת הקירות בסגנונות שונים, או ע"י אלמנטים עיצוביים כמו תמונות וחפצי נוי. כאשר תשנו את עיצוב הבית, תגלו שניתן באמצעים פשוטים יחסית לשנות את כל האווירה בחדרים השונים ולהגיע לתוצאות מרשימות בהוצאה כספית יחסית נמוכה.

כדי לעשות זאת, אנו ממליצים על שימוש בטפטים או מדבקות קיר, שניתן להדביק אותן על הקירות בכל חלקי הבית. ולא רק על הקירות, ניתן להדביקן על כל משטח יבש וחלק אחר, כמו זכוכית, מראה או פלסטיק. כדי לקבל דוגמאות לעיצובים עם טפטים, שימו לב לעבודת העיצוב שנעשית פעמים רבות בבתי מלון או מסעדות שונות. הטפטים נמצאים באופנה בשנים האחרונות והם מעניקים מראה יוקרתי לחדר שבו הם מודבקים.

הייחוד של מדבקות קיר הוא בכך שהדוגמה לא חייבת להופיע על שטח גדול מהחדר. מדבקות קיר יכולות להיות רק דוגמה או הדפס קטן שנדביק בנקודה מסויימת על הקיר, ובכך נקשט את החדר ונוסיף לו אלמנט עיצובי שאיננו חפץ ואיננו תופס מקום. מדבקות אלה קלות מאוד להדבקה, לניקוי וגם להסרה בעת הצורך. אפילו לא צריך להזמין בעל מקצוע להדבקתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה