יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

טפטים לעיצוב חדרי הבית

דמיינו שהייתם צריכים ויכולים להשקיע עכשיו בשיפוץ גדול ונרחב אצלכם בבית. מה הייתם עושים? מחליפים מטבח? חדר שינה? ריצוף? הייתם משפצים אמבטיות? חדרי שירותים? ודאי הייתם הולכים על קצת מכל הדברים האלה, כדי לחסוך זמן ועלויות.
ואיך הייתם מתכננים את הכול כדי לתת רושם של בית מעוצב ומודרני? טפטים ומדבקות קיר יכולים לענות על כל הצרכים האלה. ידוע כבר זה זמן מה שטפטים זה לא מה שהיה פעם, אלא יותר טוב: הם יפים, מודרניים ומעוצבים ולא עולים הרבה. ניתן לשלב אותם בכל חדרי הבית, ולשחק עם עיצובים שונים.
אם בבית של הסבים שלכם היה טפט אחד מזוויע על כל קירות החדרים, אין צורך לחזור על הטעות הזו. אתם יכולים לעשות זאת אחרת. בסלון וחדר המשפחה השתמשו במדבקות קיר מעוצבות, בחדר הילדים תספיק הדבקת בורדרים או טפט שיגן על הקיר מפני לכלוך, במטבח ובפינת האוכל תוכלו גם לשלב טפט או סטיקרים, וכמובן בחדר השינה.
השיפוץ של הבית יסתיים טוב הרבה יותר ממה שחשבתם: גם האיכות של פנים הבית תהיה כמו חדשה וגם תוכלו להשיג עיצוב נוצץ כמו במגזינים, ובהשקעה קטנה יחסית. אז אם השתכנעתם, תוכלו להציץ בקטלוגים של חנויות טפטים, ולהתרשם מהמגוון של דוגמאות ואפשרויות העומדות בפניכם. כל אחד יכול למצוא שם משהו לטעמו. אם תזדקקו לייעוץ נוסף, תוכלו להתייעץ עם מעצב או עם הצוות בחנות הטפטים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה