יום שני, 25 ביולי 2011

טפטים לבחירתכם - איזה טפט הכי מתאים?

הטכנולוגיה המתקדמת והצורך באסתטיקה יצרו בשנים האחרונות מאות אפשרויות לכיסוי קירות. עיצוב קירות בטפטים חוזר לאופנה וזו דרך נפלאה ליצירה כשמדובר בעיצוב ובהחייאת חדרים. ישנם מגוון צורות וצבעי הדפסים כיום ואם לא מתחשק לכם לקפוץ לסיבוב חנויות טפטים, תמיד אפשר לרכוש דרך האינטרנט. בכלל הדבקת טפטים מודרניים, משנה לחלוטין את החדר ובסה"כ בעבודה של מס' שעות.

ילדים מאוד מאוד אוהבים את החברים המצויירים שלהם על הקיר והם ישמחו לראות את הדמויות האהובות שלהם מהסרטים בטלוויזיה בטפט עם דמויות מצויירות. גם סוג כזה של טפטים מיוצר בשנים האחרונות.

אם חשבתם שטפטים בחדר השינה שלכם, יראו כמו אצל הוריכם, טעיתם בגדול. עולם הטפטים באמת המציא את עצמו מחדש. אין ספק כי פלטת הצבעים והדוגמאות העלו בכמה דרגות את הטפטים שאתם זוכרים מפעם ושימוש בהם כדי להלביש את קירות חדר השינה שלכם, טועם כל טעם וסגנון. אולי תרצו את חדר השינה בשחור ולבן וטפטים בהתאם או צבע גועש, כמו הטורקיז החדש, או אפילו מינימליזם צנוע - הכל האפשרויות קיימות.

לעיתים הרהיטים שלכם ישנים, אך אתם עדיין לא מוכנים, או לא יכולים לרכוש חדשים. טפטים לרהיטים זה המוצר עבורכם. תוכלו לצפות את הרהיט או חלקו בטפט מיוחד, אשר יתן מראה חדש ומשופר לרהיטים עייפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה