יום שלישי, 28 ביוני 2011

קצת על צילום מוצר וצילום לפרסום

 עם הבחירה שבפרסום מוצר והחדרתו לשוק מגיעה גם ההבנה כי על המוצר להיות מצולם ומוצג בצורה הטובה ביותר. כמובן שניתן לצלם לבד על רקע צבעוני ולחסוך בעלויות אך לעתים קיצורי הדרך הללו יגרמו להעברת מסרים שונים משהתכוונתם ולאיבוד לקוחות פוטנציאלים. צלם מוצר מקצועי ידע להתאים את הציוד המכאני המתאים, לדוגמא במידה וישנו הצורך בצילום 360 מעלות עם מצלמה המצלמת את המוצר על כל צדדיו ולאחר מציגה אותו בתצוגה דיגיטלית מתוחכמת. או אם ישנו הצורך בצבעוניות מסוימת שתושג דרך השימוש בתאורה רכה, חמה או קרה אשר תשווה למוצר אופי יוקרתי, עממי היי טק וכו'. כמו כן יוכל הצלם לתקן את כל אשר לקוי בצילום בעזרת תוכנות ריטוש כאלה ואחרות אשר יבטלו השתקפויות באימג' או ליקויים של חוסר תאורה. בצילום תכשיטים לדוגמא חשוב ואף בלתי נמנע מלהשתמש בשרותיו של צלם מקצועי מאחר והשאיפה היא להראות את התכשיט על כל מפרטו האסתטי, כל לולאה וחור או אבן יקרה שחשוב שתנצנץ ותשמור על צבעיה. איכות התמונה גם היא חשובה שכן תמונה איכותית בעלת כמות פיקסלים גבוהה תוכל לשמש בצילום לפרסום לא רק באתרי אינטרנט כי אם גם בהדפסה על פליירים וקטלוגים או כל דרך אחרת שתבחרו להציגה.
תחום נוסף בענף הצילום הוא צילום פורטרט, המתייחס גם אל צילום דוגמניות וגם לאנשים בכלל, כלומר למטרות עיתונאיות או אחרות. גם צילום כזה נעשה ע"י אנשי מקצוע ובסטודיו מיקצועי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה