יום ראשון, 16 במרץ 2014

סוככי זרועות מסוגים שונים - כפול, מצולב, סוכך חלון, קסטה ועוד

סוככי זרועות הינם פתרון ההצללה האולטימטיבי למזג האוויר הישראלי והשימוש בהם, בבתים פרטיים, בגינות, בעסקים, בחלונות ובמרפסות, נפוץ ביותר. בעזרת סוככי זרועות אפשר להצל על משטחים גדולים וקטנים ויחד עם זאת, סוככי הזרועות השונים, תופסים מקום מינימלי בחלל המוצל, בזכות היותם מתקפלים.
בדומה לשמו, סוכך זרועות הינו בעל שתי זרועות, עליהן מגולל בד הסוכך, המחוברות לקיר. את הסוכך ניתן לפתוח בעזרת מנגנון פתיחה ידני או חשמלי. הסוכך מיוצר בהתאמה אישית וניתן להתקינו בכל מפתח.
ישנם סוגים שונים של סוככי זרועות. בין הסוגים השונים ניתן למצוא סוככים ידניים הנפתחים על ידי מנואלה, סוככים חשמליים הנפתחים על ידי שלט או על ידי טכנולוגיה חכמה. כמו כן ניתן למצוא סוככי קסטה, שהם סוככי זרועות, אשר נסגרים אל תוך קופסא השומרת עליהם בזמן שאינם בשימוש. סוככי זרועות נוספים הינם סוככי חלון, סוככים המיועדים לשימוש בחלונות במקרים של חשיפה לשמש חזקה, חוסר בתריסים ובווילונות וברצון לפרטיות.
השימוש בסוככים אפשרי גם בתנאי שטח קצת יותר מאתגרים מהרגיל. סוכך זרועות כפול נותן מענה להצללת משטחים גדולים בהרבה מגודל הסוכך הסטנדרטי. השימוש בו נעשה על ידי חיבורם של שני סוככים סטנדרטים יחדיו. לעומתו, סוכך מצולב נועד כדי להצל על משטחים קטנים, ארוכים וצרים במיוחד על ידי זרועותיו המצולבות, הוא תופס בשטח החלל, מינימום מקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה