יום רביעי, 24 באפריל 2013

הדבקת מדבקות קיר שלב אחר שלב

מדבקות קיר הן אחד החידושים הדקורטיביים הגדולים של השנים האחרונות. הם בולטים, מושכים תשומת לב ואפילו בעלי חזות שנונה. הדבקת מדבקות קיר היא דרך פשוטה וזולה להפוך את הקיר שלכם ליצירת אמנות, ללוח פרסומי, שיווקי והעובדה שהם פשוטים לההתקנה, היא בונוס על היתרונות הרבים שלהם. שלבי ההדבקה קלים וכל אחד יכול לבצע זאת בעצמו. להלן התהליך בשלבים:
  • רוב המדבקות הללו מגיעות כערכה ויש הוראות קלות למעקב. התחילו על ידי חיתוך הגיליון של המדבקות לאלמנטים בודדים.נקו את הקיר ואז השארו לייבוש ביסודיות. ודאו כי הקיר יבש לחלוטין לפני שאתם מתחילים. מדבקות תעבודנה הכי טוב על משטח שהוא מאוד שטוח וחלק.
  • לאחר שהמשטח נקי ויבש, השתמשו בנייר דבק לניסוי, כדי לוודא כי המיקום של המדבקות מתאים לתוצאה הסופית שלכם. עצרו מדי פעם והתרחקו מהקיר כדי לקבל פרספקטיבה טובה יותר. ניתן להשתמש בסרגל או במטר מגולגל, כדי לבדוק אם המדבקה נמצאת במקומה!
  • ברגע שאתם מרוצה מהמיקום של כל מדבקה, זה הזמן להתחיל וליישם את הדוגמא המועדפת עליכם, כאשר ההתחלה תהיה בקצה אחד של הקיר, תוך התקדמות לכיוון השני. הסרו את נייר הציפוי מהחתיכה שבחרתם והעזרו בכלי החלקה כלשהו, כדי להצמיד את המדבקה בחוזקה לקיר, בעודכם מחליקים בכיוון אחד. אל תשכחו לעצור לאחר כל מדבקה שנייה או שלישית ולצעוד אחורה כדי לבדוק את מיקומה. בהצלחה!
רוצים להדביק מדבקות קיר בעצמכם, אבל עדין אין לכם מה להדביק? בחרו את המדבקה שלכם מהמבחר הגדול שלנו באתר פה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה