יום שבת, 23 בפברואר 2013

מה מאפיין וילונות יוקרה

שימוש בוילונות בבית, היא דרך לקשט את החדרים, כמו שתכשיט הוא דרך לשפר את המראה שלנו, להביע את טעמנו ואשיותנו. אם אתם מבקשים לעצמכם מראה אלגנטי ומרשים, חישבו על וילונות יוקרה: משמע סוג הבד לפני הכל, הוא זה שיקבע את איכות הוילון ואת מראהו. השתמשו בגוונים טבעיים, כאשר אחת האפשרויות הוא להשתמש בוילון במבוק טבעי. במבוק יוצר מראה חלק. הוסיפו נופך מיוחד ע"י החלקת לוחות הבמבוק לאורך המסלול ותוכלו להנות מוילון אשר אינו מתקמט ומאפשר לכם גם שמירה על פרטיות.
אפשרות נוספת היא שימוש בבד יוקרתי, אשר משתמשים בו מאות שנים, כדי להציג מראה יוקרתי בכל בדי הריהוט בבית – משי. וילונות משי מיוצרים בשלל צבעים, מבורדו ועד צהוב. כדי להשיג את המראה היוקרתי, דאגו כי וילון המשי שלכם יהיה ארוך ומונח כמה ס"מ על הרצפה, רק זיכרו שבד משי מתקמט בקלות ואינו מתאים למשפחה עם ילדים קטנים וחיות בית.
רוצים פאר? השתמשו בבד דמשקאי ובוילונות מעוטרים אשר מושכים את העין. אלה סוג הוילונות שגם חוסמים את כניסת האור ואם אתם רוצים להוסיף להם מראה קסום, השתמשו באביזרים כגון: גדילים מתנופפים ברוח וסרטים המאפשרים קשירה של הוילון על וו דקורטיבי המותקן על הקיר. הגדילים מעניקים מראה רשמי יותר לוילון ולחדר בעצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה