יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

טפט לכל חדר בבית - טפטים לחדרים

טפטים על הקירות בעצם מסייעים לנו לספר סיפור. הם מעניקים לבית תזכורת מהעבר ונותנים אופי לחדרים השונים. טפטים לבית, יספרו את הסיפור שלכם. אישי, עיצובי ומיוחד. אז בוא נראה מה האפשרויות לחדרים השונים:
טפטים בחדר התינוקות
אפשר לתלות טפטים של חיות למשל, אשר יעניקו מראה עליז ומלא בצבע, באיזורים שונים של החדר ולהנאתו של התינוק. אפשר ליצור תמונה שלמה, עם קבוצת של חיות וכל השאר תמונות של טבע מרגיעות, כדי להשלים את עיצוב החדר, ביחד עם הריהוט שבחרתם.
טפטים במטבח
המטבח הוא המרכז הביתי של הבית ואנו מבלים בו הרבה מאוד זמן. לכן, חשוב שהוא לא רק יהיה נעים לשהייה, אלא גם נעים למראה. תוספת של טפט מתאים, תעשה את כל ההבדל. היא תעניק חמימות וייחודיות לאחר החדרים המועדפים בבית.
טפטים לסלון
כשקירות הסלון נראים לכם פתאום ריקים, ומרגישים שצריך לאוורר, זה הזמן להדביק טפטים. אפשר למשל, לצבוע רק חלק מהקירות ועל קיר אחד להדביק טפט פרחוני, בצבעים חיים, כמעין תמונה ענקית, אשר יהפוך את את הסלון למקום הרבה יותר נעים ויותר מעניין. לא לשכוח לקחת בחשבון שסגנון הטפט, צריך להתאים למראה הכללי של ריהוט הסלון שלכם, אם זה הריפוד, המפות, שהטיח או וילונות ורטיקליים שהזמנתם במיוחד לפי טעמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה